Digitální svět dnes zasahuje do životů nás všech, firem nevyjímaje. A jsou to právě podnikatelé, kteří mohou využít všech výhod digitálního světa ve prospěch svého byznysu. Velkým pomocníkem jsou v tomto směru čárové kódy, které dokážou propojit lidský svět s tím digitálním. Pokud s nimi nemáte velkou zkušenost a zajímá vás čím vám mohou tyto „černobílé obrázky“ prospět, tento článek je právě pro vás.
S čárovými kódy se setkáváme dennodenně při placení mobilním telefonem, na jídelní lístcích v restauracích nebo třeba na vstupence na koncert. Nachází tak široké uplatnění v běžném životě a v podnikání dvojnásob. Společně se podíváme na to, jak vám mohou prospět, pokud rozjíždíte svůj vlastní byznys.
Vytvořte svým výrobkům unikátní čárový kód
Autenticita je to, co odlišuje vaši firmu od ostatních a utváří její silný a důvěryhodný obraz. Vy tuto unikátnost můžete dopřát také svým výrobkům přiřazením jedinečného čárového kódu EAN či GTIN, registrovaného v mezinárodním systému. Žádný jiný výrobek potom nemá nárok dostat stejné číslo, jaké bylo přiřazeno vašemu výrobku a vy tak můžete využívat všech výhod s tím spojených, jako je globální identifikace, zefektivnění obchodních operací, přehlednější vedení zásob a další. Oslovte firmu, která vám vytvoří jedinečný čárový kód na míru, jako je na českém trhu kvalitní společnost Barcodes.cz.
Využijte flexibilitu dynamických QR kódů
Dynamický QR kód odkazuje na URL adresu poskytovatele, s přesměrováním na URL adresu zákazníka podle zadání v objednávce. Tato adresa se může libovolně měnit ( je to zpoplatněná služba). Dynamičnost QR kódu tedy spočívá v tom, že se může měnit URL adresa, na kterou QR kód odkazuje.