Svádíte nekončící boj s nespokojenými zákazníky a prodej produktů či služeb dlouhodobě stagnuje? Pak zřejmě děláte něco špatně. Pokud se každodenně topíte v moři e-mailů, telefonátů a poznámek, dělá vám problém sledovat nákupní historii a absolutně netušíte, jak vypadají individuální preference klientů, skočte rovnýma nohama do světa CRM. Díky vhodně zvolenému softwaru vyřešíte zmíněné problémy jednou pro vždy.
Co je to CRM a proč ho potřebujete?
CRM je zkratka pro customer relationship management. Jedná se o systém, který umožňuje shromažďovat a spravovat informace o zákaznících. Díky němu získáte absolutní přehled o jejich kontaktních údajích, historii nákupů, preferencích a dalších důležitých informacích. A nejen to – kvalitní CRM systém disponuje nástroji pro efektivní vedení e-mailingových kampaní, projektové řízení a další související oblasti.
Jak CRM „nakopne“ váš byznys?
Implementace CRM systému prospěje vašemu podnikání v několika sférách. Především zlepšíte zákaznický servis, protože lépe porozumíte potřebám svých zákazníků a zajistíte jim personalizovaný servis. Jejich spokojenost se projeví opakovanými nákupy.
Logicky také zvednete prodeje. S CRM budete mít přehled o tom, co a jak často zákazníci nakupují. Tyto informace vám zjednoduší cílení marketingových kampaní, a v konečném důsledku zvýší obrat.
A protože vám CRM pomůže automatizovat množství úkolů – od rozesílání newsletterů po sledování obchodních příležitostí – ušetří vám spoustu drahocenného času. A taky peněz. Obojí pak investujete do dalšího rozvoje firmy.
Český systém s širokou škálou funkcí
Na českém trhu existuje mnoho CRM systémů, ale mezi nejlépe hodnocené patří eWay-CRM. Nabízí základní i pokročilé funkce (včetně AI asistenta pro kreativní e-mailingové kampaně) a mimo jiné i moduly pro projektové řízení, marketingové kampaně a reporting. Plnou verzi si můžete vyzkoušet zdarma na 30 dní a základní FREE dokonce bez časového omezení.